من اليوم


وكل يوم


هعيش عشانك يا رب


وعشان اقول انا من أمة اعظم الخلق


أكرم الخلق


أشرف الخلق


معلم البشرية


من انهاردة انا خلاص


انا هكون


مش هعيش عبئ


على مجتمعي وديني ووطني


انا هبقى مفيد


بحب بلدي جدا


مش مشكلة لو دخلت الجيش


ومتشيلش همه


لانك لما هتدخله


هتحلف انها احلى ايام حياتك


ادخل وانت متوكل على الله بجد


وقول اكيد خير


يبقى اتفقنا


اننا هننصر نبي الرحمة


باننا هنكون زيه رحمة للعالمين


أيوة نبقى زيه تماما


لو ربنا جعلك سبب لحياة


اسرة او فرد


فكأنما أحييت الناس جميعا


ارمي تكالك على الله


وادخل على اي حاجة وانت مطمن


زي ما بنقول


حط في بطنك بطيخة صيفي


ده وكيلي ربنا


واسطتي ربنا


حياتي لله وفي الله


ده انا منه وليه


مفيش حد بيعمر


وكل حاجة زائلة


الا وجهه سبحانه وتعالى


قال وقوله الحق :


" كل من عليها فان .. ويبقى وجه ربك ذو الجلال والاكرام "



سورة الرحمن .. آيتين 26 , 27


ربي ارحمنا يوم تزول الجبال والأرض والسماوات


سبحانك اللهم وبحمدك


لا اله الا انت


استغفرك واتوب اليك

0 التعليقات:

آمييييييييييييييييييين


اللهم إجعل عملنا صالحا و لوجهك خالصا و لا تجعل لاحد غيرك فيه شيئا
.........
اللهم لا تجعلنا جسرا يعبرون عليه الناس الى الجنه و يلقى بنا فى نار جهنم

قرآن يتلى آناء الليل وأطراف النهار

قولنا آرائك لرمضـان أحلى